سایت بهترین پزشکان

این وبلاگ جهت معرفی آموزش پزشکی و معرفی بهترین پزشکان و متخصصان ایجاد شده است

سایت بهترین پزشکان

این وبلاگ جهت معرفی آموزش پزشکی و معرفی بهترین پزشکان و متخصصان ایجاد شده است

این وبلاگ جهت معرفی آموزش پزشکی و معرفی بهترین پزشکان و متخصصان ایجاد شده است

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 محسن باغبانی کارشناسی ارشد باغبانی  

بهترین دندانپزشک در مشهد

بهترین دندانپزشک در تهران

بهترین دکتر روانشناس در مشهد

بهترین دکتر روانشناس در تهران

بهترین روانپزشک  در مشهد

بهترین  روانپزشک در تهران

بهترین دکتر پوست , مو و زیبایی  در تهران

بهترین دکتر پوست , مو وزیبایی در مشهد

بهترین  جراح پلاستیک در مشهد

بهترین جراح پلاستیک در تهران

بهترین جراح دندان در مشهد

بهترین جراح دندان در تهران

سایت نوبت دهی دکتر

سایت نوبت دهی بهترین پزشک

نوبت دکتر

 

همه چیز در مورد فیلر لب -برجسته سازی لب با تزریق ژل و چربی

 

بهترین دکتر پوست و مو در مشهد

بهترین دکتر پوست و مو در تهران

بهترین دندانپزشک در مشهد

بهترین دندانپزشک در تهران

بهترین جراح پلاستیک در مشهد

بهترین جراح پلاستیک در تهران

بهترین دکتر روانشناس در مشهد

بهترین دکتر روانشناس در تهران

 

فیلر لب یک فرایند زیبایی است که به شما امکان می دهد لب های حجیم داشته باشید. امروزه فیلر لب رایج ترین روشی است که برای پر کردن لب استفاده می شود. انواع فیلرهای پوستی برای تزریق لب ها و اطراف لب وجود دارد. متداول ترین نوع فیلرها محصولاتی است که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. این به افزایش حجم لب کمک می کند.

 

 

 

چه افرادی برای انجام فیلر لب مناسب هستند؟

 

با پیشرفت سن ، لب ها نازک تر و کوچک شده و به این دلایل جذابیت خود را از دست می دهند. با فیلر لب، لب هایی که شکل خود را از دست داده و صاف شده حجیم و پر می شود. علاوه بر این ، خطوط افقی اطراف لب ممکن است علائم پیری را نشان دهد. این خطوط ممکن است به پایین بیایند ، و باعث بیان ناخوشایند شوند. از فیلرها می توان برای حذف این خطوط نیز استفاده کرد. بعلاوه ، حجیم کردن لب فقط در افراد مسن ممکن است مورد نیاز نباشد. از نظر ساختاری ، یعنی افرادی که دارای لب های نازک مادرزادی هستند ، می توانند لب های طبیعی و حجیم با فیلر داشته باشند.

  

 فیلر لب

 

بی خطرترین فیلر

ژل هیالورونیک اسید از محبوب ترین فیلرها است. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست یافت می شود و رطوبت، نرمی و سفتی را برای پوست فراهم می کند. از آنجایی که بدن شما در طول زمان هیالورونیک اسید کمتری تولید می کند، این فیلرها می توانند به طبیعی ترین شیوه ممکن افزایش حجم را برای شما فراهم کنند. هیالورونیک اسید همچنین آب را به سمت سطح پوست جذب می کند و موجب طراوت و شادابی آن می شود. برخی تحقیقات نشان داده اند که تزریق مکرر می تواند به تولید کلاژن توسط خود پوست کمک کند.

 

 فیلر لب

 

نکات مهمی در مورد تزریق ژل‌ یا فیلر به لب 

 

• تزریق ژل لب یا تزریق فیلر لب فقط حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. در مورد لب این عمل بعد از تزریق بی حسی موضعی انجام می‌شود چون تزریق ژل در لب بدون بی حسی بسیار دردناک است. اگر به لیدوکایین حساسیت دارید حتماً به پزشکتان گوشزد کنید.

 

  نتیجه تزریق ژل‌های اسید هیالورونیک بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است البته لب‌ها بعد از تزریق معمولاً ورم دارند و برای رسیدن به فرم ایده‌آل یک تا دو هفته زمان لازم است.

 

• معمولاً بعد از تزریق ژل‌های هیالورونیک به استراحت نیازی نیست یعنی شما می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق به سرکار و زندگی روزانه خود بازگردید. در مورد ژل‌های هیالورونیک به ندرت کبودی ایجاد می‌شود در صورت کبودی معمولا” طی یک تا هفت روز مرتفع می‌شود.

محسن باغبانی کارشناس ارشد روانشناسی 

• بهتر است هفت روز قبل از تزریق از مصرف فرآورده‌هایی که انعقاد خون را به تاخیر می‌اندازند یا به اصطلاح خون را رقیق می‌کنند مانند آسپیرین و داروهای مثل بروفن و ژلوفن خودداری نمایید تا از احتمال خون‌مردگی یا خونریزی محل تزریق کاسته شود. در صورتی که وارفارین مصرف می‌نمایید حتماً با پزشک‌تان درمیان بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی